Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

lundi 27 octobre 2008

Maroc

Dans la série "j'utilise des bouts", voilà la dernière : du Cherry Arte Morocco que j'ai utilisé pour mon album du Maroc. Cette page répond au challenge "Scrappy Formula" de Create my Keepsake. Rapidité et efficacité ! C'est une page par anticipation en fait (non ce n'est pas de la magie noire!), parce que j'ai piqué la photo d'une pub pour le Maroc. Quand j'en aurai une belle à moi, je la mettrai à la place. Et si j'aime cette page avec cette photo, je la laisserai peut-être comme ça, MDR ! Vous avez reconnu le fameux tampon "destination" de Heidi Swapp et les lettres en mousse légèrement travaillées (pour fabriquer les voyelles qui commencent à me manquer!) d'American Craft, mon indispensable du moment.

Only scraps for this page, from Cherry Arte Morocco line. This page was done for Lisa's scrappy formula on Create my Keepsake. The photo is not one of mine, I took it from an ad for Morocco. If I have a good photo one day maybe I'll replace it... You probably recognized H. Swapp's famous stamp "destination", the good thing is that it works both in French and in English. I also used foam letters from American Crafts, I just had to cut them to make my voyels because it's the end of the sheet. I love these letters, it seems that I can't make a page without lately. TFL !

2 commentaires:

  1. I love how you're using up your stash, Laurence! Great job with the scrappy formula!

    RépondreSupprimer
  2. I love how this page turned out and how you converted the sketch to a one-pager. And how awesome to use up some scraps, as well. I always feel good when I can do that. Feels like a little bonus, doesn't it?

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥