Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

mercredi 13 juillet 2011

Double challenge


Ma page répond au challenge 18 : les jeux du forum Just clean and fun, et au sketch de Nadia sur Once upon a sketch. Les papiers proviennent du kit de juillet de My Scrapbook Nook. J'ai plongé !

My page was made for a challenge on a clean and simple forum, and for Nadia's sketch of Once upon a ... sketch. Papers come from the July kit at My Scrapbook Nook ! They got me hooked !


Une page supplémentaire pour mon mini été 2010... Vu le nombre de visites depuis une semaine, mon blog va passer en mode été. A priori, j'aurai du temps pour scrapper un peu, mais je posterai un peu moins. Je vous souhaite de très bonnes vacances pour celles qui y sont déjà, bon courage si c'est pas encore l'heure. A très bientôt quand même... le temps passe si vite maintenant.

One more page for my summer 2010 album. I set my blog in "summer" mode and I will post less until september. I wish you a very good summertime and I'm coming back very soon, it's like time was  flying faster, as much as I get older, lol !

4 commentaires:

  1. et le mien va passer en mode pause à la fin de la semaine, mes petits loulous arrivant vendredi soir!
    Tes pages sont très réussies. J'ai un faible pour la seconde. Bonnes vacanes. Bises.

    RépondreSupprimer
  2. I like both your layouts.Especially the one made for OUAS: Thank you so much for participating in our challenge!

    RépondreSupprimer
  3. Love the layout for the summer album - very cool design! And the photo is just great!

    I hope you enjoy your summer holidays, Laurence! It's time to start the Christmas preparations before you know it!

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥