Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

vendredi 12 août 2011

cartes, feux d'artifices et bonnes vacances !

 Petit message court pour vous montrer une page faite pour le jeu de l'été sur Just Clean and Fun, et deux petites cartes. Celles-ci ont été réalisées avec des papiers Fancy Pants que j'ai reçus de Marinette (un gros bisou) lors d'un swap "kit de cartes" sur le forum My Scrapbook Nook. Avec les papiers il y avait des boutons, ruban à pompons, autocollants, alphabet, j'ai été plus que gatée.

Just a note to show you a page about the fireworks in Marseille the 14th of July (French National Day) and two cards made with the card kit swap from Marinette which was organized by Danni Reid on the forum of My Scrapbook Nook. I got a bunch of goodies oncluding alphabets, stickers, buttons, etc. Thanks a lot Marinette !



15 commentaires:

  1. Wow! Elles sont magnifiques, dans des styles opposés, j'adore! Trop forte Laurence
    Gros bisous
    Marinette

    RépondreSupprimer
  2. Je t'ámie ton cards et layout.
    They are awesome!

    RépondreSupprimer
  3. J'adore ta page et les cartes sont à tomber. MAGNIFIQUES!

    RépondreSupprimer
  4. Great work! LOVE your cards! :D

    RépondreSupprimer
  5. J'adore ta page aux feux d'artifices. Ces papier Lillybee été totalement complémentaires. Et tes cartes sont bien cute :)

    RépondreSupprimer
  6. Love your layout!! Great design and the photos are wonderful!! Fab cards too!!

    RépondreSupprimer
  7. Ohh, I absolutely love your fireworks layout! I really need to print out my 4th of July pix and get them scrapped too! What a neat page here. Of course I love those cards too!

    RépondreSupprimer
  8. I love your page, the collage of fireworks is perfect. Your cards rock too, I cannot wait to see what else you create with the fabulous kit Marinette sent!

    RépondreSupprimer
  9. oh, I also wanted to say how much I love your little photo collage of projects you have in your blog header!

    RépondreSupprimer
  10. très jolie page! et deux cartes de styles très différents bonne journée

    RépondreSupprimer
  11. Beautiful layout of fireworks!!! I love the cards too!

    RépondreSupprimer
  12. Beautiful layout and 2 sweet cards! TFS!

    RépondreSupprimer
  13. Love love love your work Laurence!
    thanks for the inspiration!!
    //Katarina

    RépondreSupprimer
  14. Hi Laurence, Thank you so much for visiting my blog and leaving me a sweet comment. I was happy that one of my many French visitors would leave me a message because they never do...LOL!
    I am glad I came over here so I could see your lovely layout about the fireworks, and those sweet cards you made!
    Thanks for the inspiration!

    RépondreSupprimer
  15. j'adore tes cartes, elles sont excellentes!!

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥