Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

dimanche 9 octobre 2011

En crate paper random


Deux pages réalisées avec le très beau kit de septembre de My scrapbook nook en Crate Paper Random. Papiers, rubans, boutons, rosettes et alphabets sont du kit. La première page a été faite pour un scraplift en chaîne dont le début se trouve chez Hilde. La deuxième pour la classe "sketch" de septembre de Jessy que j'ai suivie quasiment à la lettre. C'est très agréable de procéder comme cela, la page est vite faite et me plait énormément.


Two pages in Crate Paper Random from the september kit of My scrapbook nook. Papers, ribbons, buttons, rosette and alphas are from the kit. The first page was the second of a scraplift chain, the first one being at Hilde's place. The second one is my homework for Jessy's sketch class. I loved following this class, it's so easy, quick and I love the result.

4 commentaires:

  1. I love those two layouts!

    The first one for the old photo on the patterned paper background. So nice! :) I have started scrapbooking old photos as well, I think that is a important part of our hobby. I missed that scraplift - I sure will join the next time. You girls made so much great stuff.

    I liked the way you positioned the patterned paper with the not-so-patterned paper.

    RépondreSupprimer
  2. MAGNIFIQUES! J'adore comment tu as utilisé ces papiers.

    RépondreSupprimer
  3. Love what you did with the Crate pp! Both your layots are beautiful!!

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥