Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

mercredi 7 mars 2012

Recto-Verso en Crate Paper Random




Je ne vous avais pas montré cette page en Crate Paper Random (magnifique collection !). Oubli réparé. Le sketch est de Jessy C.
I had forgotten to show you this page made with the Random collection of Crate Paper (one of my faves !). The sketch was drawn by JC, from a challenge on My Scrapbook Nook.

Et puis une petite surprise pour moi : ma page faite pour le sketch de Get creative a été remarquée, c'est là ! Ca m'a fait très plaisir, autant que les commentaires plus nombreux ces derniers temps ! Merci à toutes !
And a good surprise for me, one of my pages has been featured on Get Creative, I'm so grateful ! Thanks a lot, this made my day !

16 commentaires:

  1. So pretty!! I love the doilies you added! Congrats on your feature at Get Creative. How exciting. :)

    RépondreSupprimer
  2. Sweet layout made with one of the all time favorite collection. Congrats on the feature.

    RépondreSupprimer
  3. Wow, I love your take on the sketch. Cute colors and adorable page!

    RépondreSupprimer
  4. Elle est magnifique et cette collection est à tombée. Tu l'a superbement mise en valeur!!!! Bravo pour le FEATURE!

    RépondreSupprimer
  5. Great page Laurel! Love the doilie and that Crate collection is superb!!

    RépondreSupprimer
  6. ohhh sorry, I meant Laurence! oops!
    am now a follower of your blog!

    RépondreSupprimer
  7. i LOVE this page laurence, love your layered doily flowers♥

    RépondreSupprimer
  8. congrats on featured page, this is so pretty

    RépondreSupprimer
  9. Oooo, great take on the sketch...and those photos are so cute!

    RépondreSupprimer
  10. What an adorable LO! i love the title that plays off the pics!

    RépondreSupprimer
  11. love the design of this and your touches!

    RépondreSupprimer
  12. Adorable! Love how you did your title!

    RépondreSupprimer
  13. Très jolie page. J'adore ces deux photos et le titre que cela t'a inspiré. Bises.

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥