Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

mardi 17 avril 2012

{cold pages}




Deux pages dans des tons plutôt froids, et dans un style plus "free", je m'en rends compte après coup... Je pense que mon humeur y est pour quelque chose... La première est pour Creative Scrappers. J'ai tout réduit, la photo, les embellissements, le titre !!! Les papiers sont du kit d'avril de My Scrapbook Nook, des Crate Papers Story teller.
La deuxième, c'est du test. Je voulais faire un page sur fond de Bazzil, j'ai trouvé ça trop vide, j'ai fait des dégoulinures et finalement, j'aime moyen, mais au moins, j'aurais essayé.

Today I show you two pages in cold colors and a more or less free style, probably like my mood lately. The first one is for the sketch challenge on Creative Scrappers blog, the second is just for the fun to try new techniques, and I must say I'm not convinced by the result... I used papers from the April kit and March kit of My Scrapbook Nook respectively.

13 commentaires:

  1. J'aime beaucoup le rendu avec le papier déchiré sur la première page, c'est superbe!
    et la seconde plus grunge j'adore l'effet avec la peinture!

    RépondreSupprimer
  2. Great layouts! How did you make the color effect on the second one? Looks cool!

    RépondreSupprimer
  3. Cool pages.Love the colour effect on the second one. Artsy =)

    RépondreSupprimer
  4. VERY cool pages! I really like the second one with its playfulness, too! :D

    RépondreSupprimer
  5. Ooooh, I really, really like your take on the sketch. Very clever. Those clusters are fabulous Laurence.

    RépondreSupprimer
  6. fabulou pages - love your take on the sketch

    RépondreSupprimer
  7. Great take on the sketch and beautiful color choices for the sweet black and white photo.

    RépondreSupprimer
  8. looks like you've had fun playing in your scraproom! these are great!

    RépondreSupprimer
  9. Oh, I really love the paint on the second one! Have no idea how you did it, but it looks amazing! Great layouts!

    RépondreSupprimer
  10. Elles sont toutes les 2 superbes!
    Bises
    So.

    RépondreSupprimer
  11. Hi Laurence,..tihiii I thought I recognized the sketch,..That's the one I was Featured Artist for... Did you see that?
    I like to see that you can be so free in the creation of your pages.
    I really like the way you have dressed your corners in the first one and also the cool new technique in the second one.

    And yes, I would also like to meet in France if we can find a good date. We ar e arriving ca July 10st.

    See you!!

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Yeah, I'm so looking forward meeting you Bente in summer ! (and Julie too, that would be awesome).

      Supprimer
  12. Génial cette page !!!! Pile dans mes goûts ...
    Bizz

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥