Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

mercredi 12 septembre 2012

The Paper Haus



Dans les rares moments où je capte du réseau, je surfe un peu, et j'ai vu un nouveau magazine en ligne très joli : The Paper Haus. Malgré que ce soit en anglais, c'est très illustré, je suis sûre qu'il vous plaira. Et en plus, ils cherchent des membres pour leur design team...

My internet connection is down most of the time these days, but during a short lucky period of connection, I could find this new magazine :  The Paper Haus . I love its design and the fact that there is a lot of illustrations and a few words will probably attract many non English speaking scrapbookers... And they are looking for a design team !

1 commentaire:

  1. I saw this magazine too. -Loved the creations in there. I did not see that they were looking for a team though... Oh well, I will probably not send in anything anyway, I almost never do... :-)
    Are you going to apply? Good luck in that case!

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥