Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

mercredi 24 octobre 2012

My A+ girl - attention, couleurs ! en Simple stories



Voici ma page pour le dernier cas de CSI...
J'ai des fleurs à profusion, le plissé (papier bleu sous le titre) et un journaling sur le bon choix de collège pour ma grande... J'avais cette mise en page en tête depuis un moment et je l'avais dessinée, je suis plus à l'aise avec un sketch.
Here is my last CSI case... My evidences are flowers and pleated paper, my testimony is about the right choice we made when came the time to choose My DD's junior high school. I draw the sketch as it was in my mind long before I made the page. Actually I love more and more working with sketches...

5 commentaires:

  1. Excellente idée cet énorme A! Bises.

    RépondreSupprimer
  2. Excellent ! Fallait oser avec le grand monogramme mais c'est super joli!
    bises !

    RépondreSupprimer
  3. Hey, Laurence!!! Wow, this is very striking. The colors and details are stunning! Hope you have a great weekend!

    RépondreSupprimer
  4. Fabolous take on the challenge, Laurence, and what a great layout! The red oversized A really make this page pop together with the rest of the embellies :-)
    TFS!

    RépondreSupprimer
  5. What a perfect take on the colour challenge & love your giant letter A - your daughter she is very beautiful too!!

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥