Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

mardi 8 janvier 2013

Doudou toutou tout doux !

Ma nouvelle page avec une palette de couleurs que j'adore ! J'ai piqué des idées à Maska et j'ai essayé de les intégrer à mon style... On le fait toutes un peu, non ? Cette page n'a pas de fleurs, c'est assez rare pour être noté, lol ! Elle répond au challenge 52 de CSI...



I love the color palette of this week.
This little dog ("toutou" is kid language for dog, say it like "to-to") is so soft (doux), my girl loves it, it's one of her "doudou" cuddly toy... I ansolutely loved the little doggy on the coordinates, which immediatly gave me the idea of the page !

Evidence : twine, eyelets (stickers !), the cute little tag of the coordinates, white paint, news print paper of the coordinates...
Testimony : handwritten journaling about the doudou

4 commentaires:

  1. J'aime beaucoup cette page que je trouve particulièrement réussie avec tous ces détails très sympas. Bravo!

    RépondreSupprimer
  2. Fabulous page! Love the design and that there's so much to see!!
    My kids all have cuddly toys too ... I should photograph them too!

    RépondreSupprimer
  3. Love the stitched "sun" and all the pretty details, Laurence!

    The word reminds me of my days back in Paris, and my cat Doux-doux. If I don't recall too bad, we used to ask her "Tu es doudou, Doux-doux, dis-donc?" or something like that - did it make sense?

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥