Bienvenue sur mon blog! Mes messages sont le plus souvent programmés à l'avance pour être postés régulièrement. J'espère que vous aimerez mes réalisations et que vous me le direz en laissant un petit commentaire, toujours apprécié! Et si vous permettez (en laissant l'adresse de votre blog), je viendrai vous voir, bien sûr !
Si vous aimez, n'hésitez pas à partager !



My name is Laurence, I created this blog to share my pages and other scrapbooking projects. I often schedule my posts and if you leave a message, I love to comment back, when I know how (if you leave your blog address!).
You can also follow my blog if you just want to see my latest pages.
If you like, feel free to share !

samedi 18 mai 2013

Scrap around the world !

Peut-être avez-vous remarqué à droite le nouveau logo dans actualités... C'est pour faire un peu de publicité à un nouveau site de challenge scrap, "Scrap around the world", tenu par l'adorable Helen Tilbury. Voici donc la page que je propose, faite à partir du sketch et de l'image :



J'ai abondamment utilisé mes izinks, en fond de page, mais aussi pour les tampons. La photo a été prise en Corse, du rocher du lion, un endroit magnifique.

Je me suis régalée avec ce sketch très détaillé. J'espère que cela vous donnera envie d'y jouer.

Maybe you've noticed the logo of Scrap around the world on my blog, a new challenge blog by Helen Tilbury. Here is the page I made, insipred by the sketch and the mood board. I hope you'll play along too !

13 commentaires:

  1. Waooooo c'est de toute beauté ta page!!Bisou

    RépondreSupprimer
  2. Beautiful layout Laurence. Je l'aime!

    RépondreSupprimer
  3. Beautiful page! I loved all the details, thanks for playing with us at SATW.

    RépondreSupprimer
  4. laurence I am absolutely DIGGING this page!!! It is so STRIKING!!!!!! wooooooooowwwwwwwwwww!!!!!! One of my faves so far for sure!! Thanks my friend for your support at SATW :)

    RépondreSupprimer
  5. Wow how beautiful both the sunset and the LO. Thanks for joining us at SATW!!!

    RépondreSupprimer
  6. C'est de toute beauté! J'aime absolument tout, de la superbe photo à chacun des jolis détails.

    RépondreSupprimer
  7. Wonderful page full of some beautiful 'arty' mediums. Thanks for joining in at SATW.

    RépondreSupprimer
  8. une page adorable!!!!les couleurs que tu as utilisees sont superbes!!!tu as reussi a interpreter le sketch a la perfection!!!!merci de ton participation a SCRAP AROUND THE WORLD!!!

    RépondreSupprimer
  9. Love the arty effects and the colours you have chosen! The photos are totally amazing, what a sunset! Thank you so much for sharing your work with us at SATW!

    RépondreSupprimer
  10. Beautiful page! Thank you for playing along with Scrap Around the World!

    RépondreSupprimer
  11. Wow! This is amazing. Such a stunning layout! Thank-you for joining us at Scrap Around The World.

    RépondreSupprimer
  12. I can see you really liked our sketch, thank you so much for joining Scrap Around The World challenge this month, I hope you will like June's sketch and Mood Board too!

    RépondreSupprimer
  13. très jolie page
    bravo
    scrap bizzzzzzzz

    RépondreSupprimer

Merci pour vos petits mots ♥, thanks for your little words ♥